PDFBOOK

PDFBOOK

طنز ,کتاب, سرگرمی, مطالب مفید
PDFBOOK

PDFBOOK

طنز ,کتاب, سرگرمی, مطالب مفید

اس ام اس آرزو

اس ام اس جدید ارزو
پیامک آرزو کردن برای یار
ܔܜ
اشکهایم نشان دهنده ارزویم است
ارزویم ندیدن اشک های توست .
ܔܜ
آرزویم آرزویت
تنها خواسته ام شد برایت
که شوم من کشته راهت .
ܔܜ
آرزو کردم ارزویت شود تحقق
نه یکی نه دوتا که همه شان شود تحقق .


ܔܜ
ارزو کردم ببینمت برای آخرین بار
که اگر مردم نباشم اخرین عاشق در امید لحظه دیدار .
ܔܜ
بهترین ارزویم سلامتی تو
و بدترین بلایم ندیدن توست .
ܔܜ
ارزو کردم با تو باشم
شهاب امد و رفت اما تو نیستی هنوز
شاید شهاب هم نابینا شده .
ܔܜ
ارزو .. اروز می اره
ارزوی دیدنت برایم ارزوی دیگری آورد
ان نرفتن تو بود .
ܔܜ
دوست داشتن ارزویم برآورده شود
ارزویم تو بودی که بر اورده شدی .
ܔܜ
ارزو کردم که کوچکترین جا را در قلبت داشته باشم .
ܔܜ
برای ارزو کردن وقت تنگ است
شهاب آسمان عازم جنگ است .
ܔܜ
عشق به عشق دهیم
ارزو به اروز
ارزویم ارزویت بود که نبود .

یا حســـــــــــــــــین شهید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد