PDFBOOK

PDFBOOK

طنز ,کتاب, سرگرمی, مطالب مفید
PDFBOOK

PDFBOOK

طنز ,کتاب, سرگرمی, مطالب مفید

جک باحال


یه دختر استاتوس زده: «موهامو کوتاه کردم، هوراااا !! »
سه میلیون پلاس که خورده هیچ، عده ای هم همون پای کامنتا خودکشی کردن و تعدادی
دچار تشنج شدن , مدارس ابتدایی هم در نوبت صبح و عصر تعطیل شد !

ولی پسره میگه داروی یه بیماری نا علاج رو کشف کردم محل سگ هم نمیزارند

فرستادن مطلب

  • فرستادن مطلب جدید برای ثبت در سایت  (با اسم خودتان)
  • جک
  • داستان
  • کتاب
  • و...

جک باحال


ﻣﻦ ﺍﻭﻟﺶ ﺧﻴﻠﻲ ﻗﺸﻨﮓ ﺑﻮﺩﻡ .
.
.
.
.
ﺍﻣﺎ ﻧﺎﻣﺮﺩﺍ ﺗﻮ ﺑﻴﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻋﻮﺿﻢ ﻛﺮﺩﻥ :|

جک باحال


یادش بخیر همیشه آقاجون میگفت احترام پسر و پدر وقتی از بین رفت که دستشویی رو از کنج حیاط آوردن تویه خوده خونه وسط حال,!!
بچه ای که به صدای گ....وز باباش بخنده دیگه از اون بابا حساب نمیبره..

جک


{من متولد 76 }به یه دختر دهه شصتی گفتم مادر بیمارستان طوس کدوم وره گفت تو یکبار دیگه بگو مادر تا با امبولانس بفرستمت بیمارستان طوس خدایی من نمیگیرم کجا کارم اشکال داشت این ناراحت شد

خدا

  تا خدا بنده  نواز است به خلقش چه نیاز

                                                    ×××

                                     میکشم ناز یکی تا به همه ناز کنم



جک باحال


دانشمندان به یه نتیجه منطقی رسیدن: ازیه جائی به بعدبحث کردن دیگه فایده ای نداره باید فحش بدی!

جک

آقا من از همین الان داره دلم واسه پشــــه ها تنگـــــ میشه :S

آخرشـــم نفهمیدم این شیش ماه کجا میرن !

جک


ﺩﺑﺴﺘﺎﻥ :آﺥ ﺟﻮﻥ ﺧﺎﻧﻢ ﻣﻌﻠﻢ ﺍﺳﻤﻤﻮﻧﻮ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﻪ
دبیرستان :ﯾﺎ ﺍﺑولفضل معلم ﺍﺳﻤﻤﻮ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﻪ!!!
دانشگاه :یا خدااااا مشروط شدم استاد اسممو میدووونه!!! 

جک


آرزوهای یک دختر ایرانی:
کاش ازدواج هم مثل انتخابات بود
چند تا نامزد توسط مادرم تایید صلاحیت میشدن
میومدن ازهنرها و برنامه هاشون میگفتن، بعدش منم سرفرصت با بصیرت وآگاهی همسرمو انتخاب میکردم
وهر چهار سال یکبار،حماسه
دیگری می آفریدم!

جک

یه وقتایی لازمــه از گوشیمون بشنویم "مشترک مورد نظر آدم نمیباشد … لـــطفا قطع کنید”!