PDFBOOK

PDFBOOK

طنز ,کتاب, سرگرمی, مطالب مفید
PDFBOOK

PDFBOOK

طنز ,کتاب, سرگرمی, مطالب مفید

بدون شرح


-_- خیــلی طوفـــانیه دریــــا امشبــــ ، مگـــه موجــا تورو با کـــی دیدنـــ ؟؟؟ -_-

آهــــــــــــای عشـــــــقِ مــــــــــــن ....
آن دلـــی را کــــه قـــرار بــود فــدای تــــو کنـــــم ، فــــدای " مــــادرم " کــــــردم !!!
بـــــــــــــــه ســــــلامــــــت ....

جک


مامانم میگه یکی دو سالت که بود نق نق که میکردی میذاشتمت جلوی تلویزیون واست برفک میذاشتم تا 1 ساعت صدات در نمیومد

من o.O (در حال نگاه کردن به تلویزیون)

مامانم ^ــــ^

برفک :| 

بدون شرح


برای بعضی درد ها
نه میتوان گریه کرد و نه میتوان فریاد زد..
برای بعضی دردها فقط میتوان
نگاه کرد، لبخند زد و
بی صدا شکست...‏!!‏ 

جک


قربون هر چی گدای امروزیه برم لامصب ..
دیروز اومدم به یه گدا 500 تومنی دادم با خنده بهش گفتم برو باهاش قصطاتو بده یه نگاه عاقل اندر صفیح(سفیح-سفیه-صفیه...)بهم انداخت گفت الان با 500 تومنی به من شوکول هم نمیدن بعد انتظار داری باهاش قصطامو (غسطامو -قستامو-غصتامو ...)بدم ؟؟؟
کم مونده ازم چک سفید امضاء بگیره
جان خودم اصن یه وضی.... 

جک


با مامانم رفتیم خرید به مامانم گفتم از این شکولاتا بگیر
گفت اینا به درد نمیخوره ، گفتم چرا
گفت اخه خوشمزه است زود تموم میشه.
تازه یه مدل دیگه خرید طبق محاسبات من تا عید نوروز سال بعد هم تموم نمیشه 

جک


مـــــــورد داشتیم که دختــــــر صورتشو شســـــتـــــه وزنــش کم شـــــده!!! خخخخخ :D 

خدایــــــــــا


من در سرزِمـیـنـی زنـدگـی مـیـکـنـم که
تـنـها "خـدایـش" از پـشـت خـنـجـر نـمـیـزنـد!!


"خدایــــــــــا" دستم به آسمانت نمی رسد اما تو که دستت به زمین می رسد بلندم کن...

جک


وقتی برام اسمس میاد به دو دلیل نمیزارم دوست دخترم به آیفون پنجم دست بزنه :
1 : چون نه آیفون دارم
2 : و نه دوست دختر 

جک


اولى:دکتر به من گفته است که موقع کار کردن سیگار نکشم.
دومى:خوب پس حالا دیگه سیگار نمى کشى؟
اولى:نه،کار نمى کنم...! 

جک


دوست دارم خیلى راحت و بى دردسر تو خواب بمیرم،مثل بابابزرگم.
نه با جیغ و داد مثل مسافراى اتوبوسش...! 

جک


اینقده همه متن ها رو تایپ شده دیدیم که وقتی یه متن دستنویس میبینم بی اختیار میگم "چه ارزشمند کار دسته ها"!