PDFBOOK

PDFBOOK

طنز ,کتاب, سرگرمی, مطالب مفید
PDFBOOK

PDFBOOK

طنز ,کتاب, سرگرمی, مطالب مفید

اس ام اس رفاقتی

اس ام اس رفاقتی
زندگی اب روان است میگذرد
هر چه تقدیر من و توست همان میگذرد
زندگی گرمی دلهای به هم پیوسته است
گر در ان دوست نباشد همه درها بسته است
..................................
در دیده ی ما نقش رخ دوست اگر نیست
یادش به دلم لحظه ای از سینه جدا نیست
در سینه ی بی کینه ی ما نقش تو جاریست
هرچند که در دیده ی ما جای تو خالیست
پرسیدند : بهشت را خواهی یا دوست ؟ گفتم جهنم است بهشت بی دوست .
.............................................

ادامه مطلب را بزنید



زندگی اب روان است میگذرد
هر چه تقدیر من و توست همان میگذرد
زندگی گرمی دلهای به هم پیوسته است
گر در ان دوست نباشد همه درها بسته است
..................................
در دیده ی ما نقش رخ دوست اگر نیست
یادش به دلم لحظه ای از سینه جدا نیست
در سینه ی بی کینه ی ما نقش تو جاریست
هرچند که در دیده ی ما جای تو خالیست
پرسیدند : بهشت را خواهی یا دوست ؟ گفتم جهنم است بهشت بی دوست .
.............................................
اعتبار دوستی شما رو به پایان است لطفا برای اعتبار مجدد آن یک اس ام اس ارسال نمایید(دوست همراه )
......................................................
گل اگه خشک شود ساقه ی آن می ماند دوست اگر دور شود خاطره اش می ماند
..............................................
محبت مثل سکه ای است که اگه افتاد تو قلک دلت دیگه در نمیاد اگه بخوای درش بیاری باید دلت رو بشکنی .
.............................................
می خوام یه اتوبوس بسازم اتو دارم ولی بوس ندارم یه بوس می دی بسازمش .
.............................................
دلم برات پر پر شده دوختمش (۰) حالا تنگ شده
..........................................
چنان کاری دلت با قلب من کرد که موج زلزله با ارگ بم کرد
...................................
لوطی شماره کفشت رو بفرست بزنیم به پیشونیمون تا مه بدونن خاک پاتیم
......................................
یاد یاران قدیم نروداز دلِ تنگ
چون هوای چمن از یاد اسیرانِ قفس
................................
رفیق خوب پزشک زندگیست تا آخر عمر مریضتم رفیق
.........................................
بی فروغ روی یاران زندگی تابنده نیست
دولت بی دوست در جهان پابنده نیست
......................................
دوستی فصل قشنگیست پر از لاله سرخ
دوستی تلفیق شعور من و توست
دوستی رنگ قشنگیست به رنگ خدا
دوستی حس عجیبیست میان من و تو
.................................
دیگه از زغال دلسوخته تر داریم ؟
زغالتم
.......................................
ای دوست به خدا دوری تو دشوار است
بی تو از گردش ایام دلم بیزار است
بی تو ای مونس جان، دل ز غمت میسوزد
دل افسرده من طالب یک دیدار است
......................................
در این زمانه که شرط حیات نیرنگ است
دلم برای رفیقان با وفا تنگ است
....................................
همچنان چشم به چشمان تو دارم ای دوست
گوشه چشمی بنما بر دل زارم ای دوست
هر شبم نقش تو ماه شب چشمان منست
روزها در شب هجرت بشمارم ای دوست
...............................
سلامتی رفیقی که اسم ما گوشه موبایلش خاک میخوره !
...................................
یاد ها فراموش نخواهد شد حتی به اجبار
و دوستی ها ماندنی اند حتی با سکوت
.....................................
تنها گنجی که جستجو کردن آن به زحمتش می ارزد دوست واقعیست و تو بهترین گنجی
............................
دوری دوستی های کوچکو از دل میبره
ولی به دوستی های بزرگ عظمت میده
............................
تو ناخدای عشقی ، من ساحلی غریبم / لنگر بزن مسافر ، من خاک هر رفیقم
...........................
کس نمی داند در این بحر عمیق،سنگ ریزه قرب دارد یا عقیق
من همین دانم که در این کوی و بر، هیچ چیز ارزش ندارد جز رفیق
................................
ما زنده به عشقیم ولی عشق تب دوست ، ما طالب مرگیم ولی در طلب دوست
.................................
ما تشنه دردیم ولی از غم هجران ، درویش نگاهیم ولی با لب خندان
................................
هرکه یادش یاد ماست ، سرور و سالارماست/ یاد او درمان ما وجای او در قلب ماست
..................................
ای کاش محبت اثری داشته باشد / معشوق ز عاشق خبری داشته باشد
کو خنجر تیزی که کنم پاره جگر / قربان رفیقی که وفا داشته باشد
.................................
روز به خورشید مینازد ، شب به ماه / ما به داشتن عزیزی مثل شما
...............................
مثل ایرانسل خرابتم
مثل ۹۱۹ همراهتم
مثل ۹۱۲ رفیق با کلاستم !
.................................
گرچه ما خوابیده اندر سایه ایم / در رفاقت تا قیامت پایه ایم
..............................
دستمال خیس آرزوهایم را فشردم همین ۴ قطره چکید
زنده
باد
رفیق
با معرفت !
...............................
الهی تا زمین دارد حرارت / به کام دل بماند این رفاقت
..............................
باز دلم یا دشما میکند ، یادهمان لطف و صفا میکند
این دل بی کینه همیشه تورا ، برسر سجاده دعا میکند
گرچه درون دل ماجای توست ، بازدلم یادشما میکند
..................................
بوی گیسوی تو را نیمه شب آورد نسیم / تازه شد در دل من یاد رفیقان قدیم
...................................
به کنج سینه منزل کردی ای دوست / دلم را رهن کامل کردی ای دوست
دلم مستغرق دریای غم بود / مرا مهمان ساحل کردی ای دوست
................................
هر چند که از آینه بی رنگ تر است / از خاطر غنچه ها دلم تنگ تر است
بشکن دل بی نوای ما را ای رفاقت ! / این ساز شکسته اش خوش آهنگ تر است
.................................
در رفاقت رسم ما جان دادن است / هر قدم را صد قدم پس دادن است
هرکه بر ما تب کند جان میدهیم / ناز او را هرچه باشد میخریم
..................................
رفاقت غروب بی پایان است که خورشید در حسرت آن می سوزد.
ما کشته ی عشقیم محبت کفن ماست ، پرورده ی عشقیم و رفاقت هدف ماست.
..................................
خوشا آنان که در بازار رفاقت ، رفیق بی وفا مثل تو دارند ، وگرنه نارفیقان زبان باز ، به بازار رفاقت بی شمارند.
..................................
بهترین سلام روی زیباترین بال کبوتران مهاجر تقدیم به تنها محفل رفاقت.
........................................
دستمال خیس آرزوهایم را فشردم همین 4 قطره چکید : زنده باد رفیق بامعرفت.
........................................
دور بودن از عزیزان مشکل است ، امتحان باوفایی در جدایی حاصل است ، گرچه من دورم ز پیشت ای رفیق ، دوریت دریا و یادت ساحل است.
........................................
ما را یک دل از خوبان جدا نیست ، ولی صد حیف خوبان را وفا نیست ، به دوستان دل سپردن کار سهل است ، ز دوستان دل بریدن کار ما نیست.
.....................................
ما به لطف هر رفیقی دلخوشیم ، هر رفیقی را نبینیم ناخوشیم.
......................................
خونه دارم سقف نداره ، چراغ دارم نفت نداره ، یه دوست دارم حرف نداره.
.....................................
من درد تو را ز دست آسان ندهم
دل بر نکنم ز دوست تا جان ندهم
از دوست به یادگار دردی دارم
کان درد به صد هزار درمان ندهم
....................................
اول از روی ادب ای گل خوشبو سلام
دوم از روی محبت به تو دارم پیام
بی تو ای دوست گذر از جهان زندان من است
تا تو هستی در برم زندان گلستان من است
..................................
میدونی فرق رفاقت با قیافت چیه؟؟
رفاقت 5 حرف داره ولی قیافت حرف نداره!
................................
خیال می کردی قلب من تاب شکستن نداره ، منتظری بازم دلم پیش دلت کم بیاره ، مرام من تو عاشقی یکدلی و صداقته ، وقتی میگم نوکرتم این آخر رفاقته.
.........................................
همیشه با کسی رفاقت کن و دوست باش که وقتی دعوات شد زورت بهش برسه و بتونی بزنیش!!!
........................................
ما محبت را به نام دوست ارزان می کنیم ، تا صداقت هست ما هم رفاقت می کنیم.
..........................................
دل اگر بهر رفیقان نشود گاهی تنگ / نامش هرگز ننهیم دل که به آن گویم سنگ.
............................................
چرا اونایی که دم از رفاقت می زنند تو لحظه های بی کسی قیدتو راحت می زنند؟
.........................................
یه عصا هزار بار زمین میخوره تا صاحبش زمین نخوره عصاتم رفیق.
...........................................
نگاهت در زلال آب پیداست / حضور فصل باران با تو زیباست / چگونه با دو بیتی از تو گویم / سزاوار رفاقت بیش از اینهاست.
........................................
گاهی در برابر خاطرات توقف کن و یادآور دوستیها و رفاقتها باش امیدوارم سهم من از این تجدید خاطرات یک یادت بخیر ساده باشد.
......................................
ما سوخته دلان ساکن کوی غمو دردیم در رفاقت شکست خورده ولی توبه نکردیم.
....................................
فرستنده : دوست
مدرک : رفاقت
دلیل : دوست شدن
هدف : یادکردن
گیرنده : عزیز دل
................................
گذر کن برفراز خاکم ای دوست ، صفایی ده به قلب پاکم ای دوست ، بخوان شعری ز دوران رفاقت ، که در خاک سیه غمناکم ای دوست.
...................................
از شمع یک چیز آموختم:ایستاده بمیرم بی صدا بمیرم به پای دوست بمیرم
.................................
سرخوش آن لحظه که از دوست سلامی برسد … بی خبر باشی و از دوست پیامی برسد
...................................
یامت زیبا ، مرامت بی همتا ، دوستیمون پا برجا ، به یادتم همه جا..!
.................................
چه کنم ای دوست که تو سلطان جهانی و من درویش خرابات تو ارباب وفایی و من نوکر ارباب
....................................
یه عاشق میگه اگه برات اتفاقی بیفته من میمیرم ، ولی یه دوست میگه اگه بمیرم نمیذارم برات اتفاقی بیفته ، پس من دوست تو هستم تا ابد …
....................................
ای کاش قانون تمام دوستی ها این بود، یا رفاقت تعطیل ، یا جدایی هرگز…
......................................
هزارتا رگ دارم و هزارتا رفیق ، اما تو شاهرگی و تک رفیق .
........................................
ای دوست همه چیز را فروختم جزآن صندلی که جای تو بود ! شاید آن روز که برمی گردی خسته باشی ….
......................................
به دشمنانت هزار فرصت بده که دوست تو باشند ولی به دوستانت حتی یک بهانه نده که دشمن تو شوند . . .
...................................
باوفا! مهر تو اندر جان ماست / زندگی بی دوستی زندان ماست
کم بزن آتش دل بی تاب را / یاد خوبت روز و شب مهمان ماست
......................................
هرقدر رفاقت بکنم می ارزی / اظهار صداقت بکنم می ارزی
آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست / صدبار که یادت بکنم می ارزی
......................................
یه تکیه گاهی واسه این دل من / یه وقت نری جدا نشی تو از من
رفیق نیمه راه دل نباشی / چه سوتوکوره اگه تو نباشی
...................................
من یاد خوش دوست به دنیا ندهم / لبخند خوشش به حور رعنا ندهم
گر یاد کند مرا هر از گاهی چند / گرد رخ وی به چشم بینا ندهم
..................................
در حنجره‌ام شور صدا نیست رفیق / یک لحظه دلم ز غم جدا نیست رفیق
بگذار که قصه را به پایان ببرم / آخر غم من یکی دو تا نیست رفیق
................................
دانی که چیست دولت دیدار یار دیدن ؟؟؟ / در کوی او گدایی بر خسروی گزیدن
از جان طمع بریدن آسان بود ولیکن / از دوستان جانی مشکل توان بریدن
...................................
عاشقتم رفیق به خاطر اینکه مثل تیرآهن ۱۸ می مونی
یه مدتم که گوشه ای بمونی، طرفت هم که نیایم خودت زنگ می زنی...
...............................
توی دنیا دوست های خوب محدودن
ولی دوستای خوب، دنیایِ نامحدودن
...............................
افلاطون میگه: هر وقت نتونستى کسى رو فراموش کنى؛ یعنى هنوز در خاطر او هستى!یعنی هنوز به یادمی؟
...............................
یه شب یه ستاره‌ی شانس از آسمون افتاد رو زمین و از من پرسید یک میلیون تومن پول میخوای یا یه دوست خوب؟ من گفتم یک میلیون تومن پول! چون تو رو داشتم !
..................................
بیب بیب بیب
فکر کردی بوقه ؟؟؟ نه بابا
میخوام بگم بی برو برگرد خرابتیم
................................
زندگی اب روان است میگذرد
هر چه تقدیر من و توست همان میگذرد
زندگی گرمی دلهای به هم پیوسته است
گر در ان دوست نباشد همه درها بسته است
..................................
در دیده ی ما نقش رخ دوست اگر نیست
یادش به دلم لحظه ای از سینه جدا نیست
در سینه ی بی کینه ی ما نقش تو جاریست
هرچند که در دیده ی ما جای تو خالیست
.......................................
کلید برقتیم رفیق... بزن تا روشن شیم!
......................................
بهترین دوست تو کسی ست که اولین قطره ی اشک تو را می بیند
دومیش را پاک می کند
و سومیش را به خنده تبدیل می کند!
............................
رفیق آلوچه نیست که بهش نمک بزنی
رفیق عاشق نیست که بهش کلک بزنی
رفیق مقدّسه باید جلوش زانو بزنی...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد