PDFBOOK

PDFBOOK

طنز ,کتاب, سرگرمی, مطالب مفید
PDFBOOK

PDFBOOK

طنز ,کتاب, سرگرمی, مطالب مفید

اس ام اس پ ن پ

اس ام اس پ ن پ
خربزه خریدم اومدم خونه،خواهرم میگه خربزه است؟ میگم په نه په هندونه است داره مسخره بازی در میاره
.................................
دستامو بردم به سمت اسمون دارم با خدا رازو نیاز میکنم. اشک از چشمام جاری شده مامانم میگه داری با خدا حرف میزنی؟ په نه په دارم با خدا نون بیار کباب ببر بازی میکنم. محکم زد اشکم در اومد...
از خواستگاری برگشتیم خونه، مادر بزرگمون ازم می پرسه، چی شد؟ به توافق رسیدید؟
گفتم: خواستگاری رو می گی؟
می گه: پَـ نَ پـَ توافق ایران با گروه 1+5 رو می گم!!!
.............................................

ادامه مطلب را بزنید



خربزه خریدم اومدم خونه،خواهرم میگه خربزه است؟ میگم په نه په هندونه است داره مسخره بازی در میاره
.................................
دستامو بردم به سمت اسمون دارم با خدا رازو نیاز میکنم. اشک از چشمام جاری شده مامانم میگه داری با خدا حرف میزنی؟ په نه په دارم با خدا نون بیار کباب ببر بازی میکنم. محکم زد اشکم در اومد...
از خواستگاری برگشتیم خونه، مادر بزرگمون ازم می پرسه، چی شد؟ به توافق رسیدید؟
گفتم: خواستگاری رو می گی؟
می گه: پَـ نَ پـَ توافق ایران با گروه 1+5 رو می گم!!!
.............................................
میگم امروز، مهم‌ترین تکیه‌گاه زندگی‌ام را از دست دادم..
میگه همسرت مرد؟!؟
پـَـــ نــه پـَـــ پشتی صندلی کامپیوترم شکست
..............................................
- یارو برگشته می گه این دوستت خارجیه؟!!! اهل کجاست؟ میگم USA .
میگه یعنی آمریکا؟!؟
پـَـــ نــه پـَـــ Uیونجه زارهای Sسرسبز Aعلیگودرز !!
........................................
دارم کمرمو با نبش دیوار می خارونم خواهرم میگه کمرت می خاره ؟ میگم پــــ نه پــــ دارم علامت گذاری می کنم واسه خرس ها راهو گم نکنن
.........................................
دارن گوسفندرو قربونی میکنن … یه آفتابه آوردن که بش آب بدناومده میگه میخوان با آفتابه بش آب بدن؟!پَ نه پَ آفتابه آوردن ببرنش دستشویی استرسش از بین بره !
............................................
خانومه وایساده بود جلوی پله برقی نمیرفت روش. دوستم میگه یعنی میترسه؟ پـَـَـ نــه پـَـَـــ مونده با پای چپ بره ثواب داره یا با پای راست.
.......................................
رفتم داروخونه، می گم باند دارین؟ می گه باند پانسمان؟
پـَـ نه پَــ، باند فرودگاه! می خوام فرود بیام!
....................................
ساعت 10 شب رسیدم خونه، بابام می گه الان اومدی خونه؟
پـَـ نه پَــ، دو ساعت پیش اومدم، الان تکرارش داره پخش می شه!
...................................
زنگ میزنم خونه میگم مامان چندتا تخم مرغ بزار دارم میام. میگه میخوای بخوری میگم پـَـ نـَـ پـَـ روش میخوابم جوجه شه.
.......................................
گوشیمو سایلنت کردم، رو میز میلرزه … میگه داره زنگ میخوره ؟!؟!
پَ نه پَ خربزه خورده فکر اینجاشو نکرده
...................................
هواپیما داشت سقوط میکرد یارو میگه داره سقوط میکنه؟ پ نه پ داره واسه نماز نگه میداره.
.........................................
کیف گرفتم دستم همسایه میگه داری میری دانشگاه ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ داریم میرم مهد کودک امروز کلاس خمیربازی داریم !
.......................................
کسی از کوچه داشته رد می شده که می بینه یه نفر داره از دیوار یه خونه می ره
بالا. بهش می گه: آهای آقا! داری چی کار می کنی؟ داری میری دزدی؟
دزده می گه: پ نه پ دارم می رم سفارتخانه ی انگلیسو تسخیر کنم.
..............................................
په دوستم میگه چرا انقدر غذات کم شده ؟
میگم : تو رژیمم …
میگه رژیم لاغری ؟!
میگم پَ نه پَ رژیم صهیونیستی
....................................
تو اتاقم عکس یه شیر چسپوندم که آهو تو دهنشه،دختر خالم حرفی واسه گفتن نداره میگه: خود شیره کشتتش؟گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ موتوریه زده فرار کرده،گردن آهو اوخ شده،شیره داره میبوسه جاش خوب شه!
.......................................
کلاغه به روباهه میگه:گفتی آواز بخون که پنیر از دهنم بیافته؟ روباهه میگه:پـَـَـ نَ پـَـَــــ می خواستم واسه آکادمی موسیقی گوگوش ازت تست بگیرم
.....................................
رفتم دکتر میگم: دو روزه بدنم خیلی درد میکنه! بعد از ۱۰ دقیقه معاینه میگه: میخوای واست دارو بنویسم؟!
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوای واسم دعا بنویس تا خوب بشم!!!
....................................
تو آرایشگاه کار می کردم ... از مشتری می پرسم برات ماسک بذارم؟
میگه ماسک برای جوش صورت و اینا ؟!
پـَــــــــ نَ پَـــــــــ په ماسک اسپایدرمن
...............................
مرغ و از فریزر در آوردم میگه می خوای غذا درست کنی ؟! پـَـــ نــه پـَـــ خانوادش اومدن از سردخونه میخوان ببرن خاکش کنن
.....................................
تو خیابون دست دوست دخترمو گرفتم دارم رد میشم دختر خالم دیدتم میگه اااا دوست دخترته؟؟؟گفتم پـَـــ نــه پـَـــ کوره دارم از خیابون ردش میکنم ثواب داره
................................
امروز بعد از سال ها
روزه گرفتم
ب مامانم گفتم امروز روزه گرفتم
گفت نمازتم میخونی
گفتم پ ن پ
نیس با خدا حساب دفتری دارم
امروز روزه میگیرم
نماز میمونه برا چن روز دیگه تا دستو بالم باز شه:)
.........................................
تو این بحران اقتصادی 15هزار تومان دادم گل برا همسرم خریدم . گل و که بهش میدم با تعجب میگه گله ؟ پ ن پ صبر کن ببینم نظر کمک داور چیه شاید آفساید باشه!!!
......................................
سوال پرسیده ، یه کم مکـث کردم ، میگه داری فکر میکنی ؟!
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ صبر کن داره…. Load میشــه!–
.......................................
قرص پشه گرفتم. داداشم میگه باید بزارم تو دستگاه؟ په نه په صبح، ظهر، شب با یه لیوان آب بده به پشه‌ها سر یک ماه حالشون خوب میشه !
............................
رفتم دندونپزشکی به دکتره میگم آقای دکتر این دندون عقلم کج دراومده. اومدم حسابشو برسی! دکتره میگه یعنی میگی بکشمش؟! په نه په گفتم دکتری … یکم نصیحتش کنی بلکه به راه راست هدایت شه
................................
مرغ عشقم مرده و درحالی که پاهاش روبه بالاس افتاده کف قفس دوستم اومده میگه : اِ اِ اِ مرغ عشقت مرد ؟
پـَـــ نــه پـَـــ کمر درد داشت ، دکتر گفته باید طاق باز دراز بکشه کف قفس
...........................
شب اول قبرش انکرو منکر میرند سراغش. میگه شما انکرو منکرید. منکر میگه پـَـَـ نــه پـَـَـ
کامران و هومنیم اومدیم بهت بگیم تو خود نمره بیستی
................................
زنگ زدم ۱۱۵، میگه آمبولانس میخواین قربان؟ په نه په یه پلیس ۱۱۰ میخوام. بقیش هم آدامس بدین!
.................................

بابام میگه :از خدا میخوام موانع رو از سر راهت برداره... میگم یعنی میخوای تو زندگی موفق باشم؟ میگه : په نه په اینو میگم چون خر نمیتونه مثله اسب از روی موانع بپره
.............................
دم دستشویی عمومی واستادم تا نفر قبلی بیاد بیرون،
اومده بیرون، میبینه دارم پیچ و تاب میخورم میگه دستشویی داری؟؟
:: گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم با صدای موزیکی که نواختی تمرین رقص عربی میکنم!
................................
رفتم نوشابه بخرم به یارو میگم اینکه تاریخش مال دو سال پیشه. میگه : یعنی فاسد شده ؟
:: گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ مونده جا افتاده
....................................
در پارکینگ و باز کردم برم تو یارو اومده جلوش پارک کرده میگه می خوای بری تو؟ :: پـَـَـ نــه پـَـَــــ درو باز کردم هوای کوچه عوض شه
....................................
نون بربری خریدم همسایمون منو دیده میگه نون بربریه؟
:: پـَـَـ نــه پـَـَــــ ماشین جدیدمه طرح بربری تولید شده
..........................
میری مسجد وضو بگیری تا نماز بخونی میبینی یه آقایی میرسه میگه پسر جان وضو میگیری :: میگی پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام قزل الا صید کنم
...................................
کله صبحی رفیقم میخواست بیاد درس بخونیم بهش زنگ زدم گفتم دوتا نونم بگیر بیار . گفت واسه صبحونه؟
:: پـَـَـ نــه پـَـَــــ واسه ذخیره سازی تو روزای سخت زمستون
................................
دارم چایی میخورم داغ داغ سوختم ، بابام میگه : سوختی ؟
میگم : پ نه پ رفتم مرحله بعد !!!
....................................
شب کولر رو از سرما خاموش کردم
داداشم میگه سردت شده که داری می لرزی ؟
گفتم پـَـ نـَـ پـَـ رفتم رو ویبره
نگران نباش بگیر بخواب شارجم تموم میشه ، منم می خوابم !
............................................
دیشب رفتیم استخر
طرف میپرسه: میخواین شنا کنین؟؟
پ نه پ می خوایم از امکانات رفاهیتون بازدید کنیم
...............................................
رفتم داروخونه…میگم باند دارین؟میگه واسه زخم؟…پ نه پ…بانده فرودگاه حیاط خونمون خراب شده…بابام همینجور داره با هواپیماش دوره خونه میچرخه.!!
.................................................
با دوستم رفتیم باغ وحش،جلوی قفسِ شیر وایسادیم.
دوستم میگه:شیرهِ؟
میگم:پَــــ نَ پَــــ… گربه اس باباش مرده ریش گذاشته!!!!
.........................................
سر کلاس راهنمایی رانندگی نشسته بودم .کلاس گرم بود و همه خیس عرق شده بودند .
به مسئول کلاس میگم : ببخشید خانم میشه کولر رو روشن کنید
میگه :گرمه. گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ هممون از خجالت خیس عرق شدیم.
......................................

سوسک اومده تواتاق دمپایی رودادم مامانم..میگه بزنمش؟؟؟میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ بده پاش کنه تندتر بدوه !!
........................................
زنگ خونه دوستمو زدم میگم حمید هست؟ پدرش میپرسه حمید خودمون؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــ حمید تبلیغات رب تبرک رو میگم!
.........................................
تو این گرما که سگ تب میکنه رفتم سوپر مارکت میگم یه ایستک بدید یارو میگه خنک باشه؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ گرم بده میریزم تو نعلبکی خنک بشه
....................................
سر جلسه به جلوییم می گم سوال ۳ بلدی ؟ میگه آره می خوای ؟
میگم پَ نَ پَ نگرانت بودم می خواستم اگه ننوشتی بت بگم
.......................................
کمیته انضباطی دانشگاه خواسته رفتم تو میگه شما دو ترم تعلیق خوردید اعصابم خورد سرمو انداختم پایین دارم لبمو میخورم میگه ناراحت شدید؛ پـَـ نـَـ پـَـ خوشحال شدم دارم فکر میکنم چجوری این لطف شما رو جبران کنم
.........................................
به مامانم میگم:نمیخای واسه ما آستین بالا بزنی؟میگه:پسرم زن میخوای؟گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ گفتم آستیناتو بالا بزنی با هم مچ بندازیم ببینیم کی قوی تره
..................................................
مامان و بابام موقع جابه جا کردن مبل یکدفعه ولش کردند رو پام اشکم در اومده، تازه می پرسن دردت اومد؟ پ نــه پ از اینکه می بینم رابطه شما دوتا انقدر خوبه و با هم همکاری می کنید، دارم اشک شوق می ریزم
.......................................
به همکارم می گم همین الان یه فیلم باحال دانلود کردم، می گه از تو اینترنت؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ از تو کانال کولر، اتفاقاً پهنای باندشم زیاده، قطعی هم نداره
........................................
به رفیقم میگم میای بریم لب دریا از اونجا بریم دوبی؟ میگه یعنی با لنج؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ یه دو تا کوسه آشنا دارم ...تو خط بندر- دوبی کار میکنن.
..........................................
سر ناهار بابام گفت کنکورت ساعت هشته؟ میگم آره. مامانم گفت هشت صبح؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ هشت شب به صرف شیرینی و شام
........................................
رفتیم دریا یه مرده بالای سکو واستاده بود.... می گم شما غریق نجاتید؟می گه پـَـ نـَـ پـَـ من کوسه ام منتظرم شما غرق شید بیام بخورمتون!!!!
....................................
پسره اومده خواستگاریم میگم من الان می خوام درس بخونم می گه یعنی چند سال دیگه می خوای ازدواج کنی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ 10 دقیقه صبر کنی این صفحه رو بخونم درسم تموم میشه
...................................
خانومه وایساده بود جلوی پله برقی نمیرفت روش. دوستم میگه یعنی میترسه؟ پـَـَـ نــه پـَـَـــ مونده با پای چپ بره ثواب داره یا با پای راست!!
..................................
رفتم دستشویی عمومی در میزنم میگم یکم سریع تر. میگه شمام دستشویی داری؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم ببینم شما کم و کسری نداری ؟
....................................
دارم واسه دختر خالم تعریف میکنم میگم:
دیشب داشت یه راز بقا نشون میداد شیره حمله کرد به یه گله آهو یکی شونو گرفت!
میگه: بقیه چی؟ فرار کردن؟
پـَ نه پـَ موبایلاشونو درآوردن فیلم گرفتن از صحنه واسه بقیه حیوونای جنگل بلوتوث کنن…
...................................
بهش میگم : دیگه می خوام ازت جدا شم !
میگه : این حرف آخرته ؟
پ ن پ این خلاصه ای بود از اخبار ایران و جهان ،
لطفأ به ادامه ی خبر توجه فرمایید !
......................................
سوال پرسیده ، یه کم مکـث کردم ، میگه داری فکر میکنی ؟!
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ صبر کن داره.... Load میشــه!
....................................
خربزه خریدم اومدم خونه،خواهرم میگه خربزه است؟ میگم په نه په هندونه است داره مسخره بازی در میاره
.................................
دستامو بردم به سمت اسمون دارم با خدا رازو نیاز میکنم. اشک از چشمام جاری شده مامانم میگه داری با خدا حرف میزنی؟ په نه په دارم با خدا نون بیار کباب ببر بازی میکنم. محکم زد اشکم در اومد...
...................................
رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتر,یارو گفت:راحت باشه؟په نه په خار داشته باشه
...................................
په رفتم پیژامه از کمد برداشتم پوشیدم بابام میگه از تو کمد برداشتی؟ په نه په گذاشته بودم تو یخچال تابستونه پیژامه تگری بپوشم خنک شم
...........................................
شیشه رفته توی دستم دارم جیق می زنم,به دوستم میگم دربیار.میگه شیشه رو؟میگم:په نه په ادای منو.
.........................................
ماشینم بنزین تموم کرد وسط جاده, واستادم دم جاده یکی ۲ لیتر بنزین از ماشینش بهم بده که فقط خودمو برسونم به یه پمپ بنزینی, یکی زد بقل گفت آقا بنزین برای ماشینت می خوای؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام باهاش خودمو آتیش بزنم
.........................................
صبح رفتم کنکور بدم .مراقب میگه تو هم اومدی کنکور بدی؟ پـَـَـ نه پـَـَـ اومدم کیک ساندیس بخورم برم
....................................
رفتیم سر خاک یکی از فامیلامون ساکت نشستیم پسر خاله ام میگه ساکتی!!! پــــ نه پـــــــ بلند شم برات سیا نرمه نرمه رو بخونم
..........................................
دستامو بردم به سمت اسمون دارم با خدا رازو نیاز میکنم. اشک از چشمام جاری شده مامانم میگه داری با خدا حرف میزنی؟ پـَـ نـَـ پـَـ دارم با خدا نون بیار کباب ببر بازی میکنم. محکم زد اشکم در اومد
......................................
با زن داداشم داریم حرف میزنیم میگم فلانی خواهر فلانیه. میگه نه بابا خواهرش که نیست. میگم چرا هست. رو میکنه به داداشم میگه: خواهرشه؟؟! داداشم میگه آره. میگه خواهر واقعیش؟؟ داداشم میگه: پـَـ نـَـ پـَـ خواهر پلاستیکیش!!
..................................
رفتم دندون پزشکی میگم میخوام جرم گیری کنم میگه دندوناتونو؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ سرویس بهداشتی تونو


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد