PDFBOOK

PDFBOOK

طنز ,کتاب, سرگرمی, مطالب مفید
PDFBOOK

PDFBOOK

طنز ,کتاب, سرگرمی, مطالب مفید

آپدیت جدید کلش اف کلنز 19 آذر نسخه 8.67.3




 دانلود


دانلود (از آپلود بوی)




+ دیگر اگر تاون هال شمارو نابود کنند شیلد دریافت نمیکنید همچنین در زمانیکه شیلد دارید میتوانید اتک بزنید فقط هر اتک از زمان شیلد شما کسر میکند مثلا اتک اول 3 ساعت از شیلد شما کسر میکند.

+ اضافه شدن قابلیت Village Gaurd : محافظ دهکده یک چیز جدید است که به بازی اضافه شده است، هنگامی که شیلد شما تمام میشود به مدت 15 دقیقه تا 3 ساعت از شما دربرابر اتک خوردن محافظت کند.

+ کلن کستل و تاون هال از این پس همانند یک مخزن شناخته میشوند و گابلین ها آنهارا هدف قرار میدهند همچنین مقدار منبع بیشتری در تاون هال قرار خواهد گرفت ، پاداش هر لیگ در اتک افزایش یافته است.

+ فضای زمین بازی از 40*40 به 44*44 افزایش یافته و همچنین زمان حملات 30 ثانیه افزایش میابد، روز آماده سازی جنگ وار به 23 ساعت کاهش میابد.

+ برای کلن منوی جدیدی آورده شده است، مقدار و چیزی که دونیت میکنید یا دریافت میکنید نمایش داده میشود و همچنین از این پس میتوانید اسپل دارک دونیت کرده و ریکوئست(درخواست) کنید.

+ افزایش ظرفیت مخازن طلا و الکسیر،تغییر طراحی تاون هال 11،ویزار تاور لول 9 ،مخزن طلا لول 12،مخزن الکسیر سطح 12،لابراتور لول 9

+ اضافه شدن یک آرچرتاور،ویزارد تاور،کنون و ایکس بو اضافه به تاون هال 11 و سطح 1 اسپل یخ (Freeze Spell) را از این پس در تاون 9 میتوان باز کرد.

+ مینیون 7 را می توان در تاون هال 11 در لابراتوری لول 9 ارتقا داد.بوست قهرمان ها، باراکس و اسپل فکتوری با 5 جم برای 1 ساعت

+ اضافه شدن ویچ لول 3 به تاون هال 11 ، با هر ضربه ویچ 10 اسکلت بیرون می آید ، کاهش هزینه سرچ در تاون هال 10 از 1000 سکه به 900

+ هیروی جدید GRAND WARDEN به معنای (سرپرست بزرگ) نام دارد در 20 لول میتوانید آن را با اکسیر بسازید و ارتقا دهید و روی دوحالت هوایی و زمینی قابل تنظیم است.همچنین در هنگام حمله به صورت سنگی و یک تاور دفاعی درمیآید.

نظرات 3 + ارسال نظر
هونام سنگ سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 10:22 http://www.nanosil.co

سلام ممنون از سایت خوبتون موفق باشید دوست عزیز

سایت دیزاین یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 15:47 https://sitedesign.ws/

ممنون بابت مطالب

سایت دیزاین دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 11:41 https://sitedesign.ws/

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد