PDFBOOK

PDFBOOK

طنز ,کتاب, سرگرمی, مطالب مفید
PDFBOOK

PDFBOOK

طنز ,کتاب, سرگرمی, مطالب مفید

بابا خونمون جن داره؟؟؟؟


پسر:بابا خونمون جن داره؟؟؟؟
پدر:نه پسرم.کی همچین حرفی زده؟؟؟؟؟؟؟؟
پسر:خدمتکارمون می گفت.
پدر:وسایلتو جمع کن بریم.....
پسر:چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پدر:چون ما اصلا خدمتکار نداریم........ 

نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:19 http://www.gole-yakh79.blogfa.com

با چه اسمی لینکت کنم؟؟

دانلود کتاب

کردوان دانلود چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:51 http://mahdizarei30.blogsky.com

*ســـــلام*
*وبلاگ زیبا و پرمحتوایی دارید*
*لـــــطفا به وبـــــلاگ من هم سر بزنیـــــد*
*لـــــطفا وبـــــلاگ من را به دوســـــتان خود معـــــرفی کنـــــید*
*لطفا ایمیل خود را در خبرنامه وبلاگ من ثبت کنید تا هر روز مطالب پرمحتوایی به ایمیلتان ارسال شود *
*هر وقت که ایمیل خود را ثبت کردید بهم خبر بدید در بخش نظرات تا از شما قدردانی بکنیم*
*در وبلاگ من نرم افزار و بازی کامپیوتری، انیمیشن وفیلم ،ترانه و مستند،مداحی،سریال،خبر،مدرسه ،کلیپ آموزشی،کلیپ ورزشی،سیستم عامل ویندوز،بازی و نرم افزار آندروید،کتاب،جاوا،سیمبین... است*
*لطفا به وبلاگ من سر بزنید وچیزهایی که لازم دارید را دانلود کنید*
*اگر چیز دیگری لازم داریدکه در وبلاگ نیست فقط لازم است یک نظر بدهید تامن اون رو در وبلاگ خود آماده کنم.*
*لطفا مواردی که در وبلاگ من دانلود کردی بعدش نظر بده که آیا برنامه خوبی بوده یا نه یا دانلود میشده یانه فقط نظر درباره ی مطالبی که دانلود کردین نظر بدهید.*
*نظر یادت نره.*
*تورو به این روز تاسوعا قسم که اگر سر زدی به وبلاگم نظر بده*

نرگس چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 15:41 http://www.gole-yakh79.blogfa.com

لینک شدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد